Senin, 09 November 2015

Adakah terapi magnet Bantu Saya?

Adakah terapi magnet Bantu Saya?
Apa terapi magnet ini?
Terapi magnet juga dikenali sebagai terapi Biomagnetic, terapi magnet dan juga magnet terapi medan semua yang melibatkan penggunaan magnet kesihatan untuk membantu melegakan kesakitan.
Terapi magnet pada dasarnya melibatkan penggunaan medan magnet untuk membantu badan untuk mengurangkan keradangan otot dan kesakitan. Ia dianggap kesan akibat daripada hemoglobin dalam darah tetapi saya percaya bahawa ia adalah hasil daripada tindak balas magnet kesihatan kepada ion positif dan negatif dalam darah meningkatkan aliran darah. Hasilnya adalah melegakan kesakitan.
Bagaimanakah kelajuan medan magnet aliran darah dan mengurangkan tersumbat dalam urat dan arteri
Satu peratusan darah kita dituduh zarah atau ion. Sebab darah kita rasa masin adalah yang mengandungi natrium (Na +) yang memegang cas positif dan klorin (Cl-) yang memegang cas negatif.
Bayangkan bagaimana zarah ini bergerak di sepanjang arteri dalam tubuh dan magnet rawa akan ditempatkan di dalam kawasan itu, ion kini bergerak dalam medan magnet. Ion kemudian mempolarisasikan dengan ion bercas negatif bergerak ke arah yang bertentangan dengan orang-orang yang positif, menyebabkan mereka beralih kepada pihak yang bertentangan dengan arteri di mana biasanya ada yang melekat pada dinding arteri. Ini arus magnet kecil telah membolehkan zarah yang terperangkap untuk bebas dan mereka kini bergerak ke belakang ke dalam aliran utama semasa arteri.
Perkataan mewah saliran limfa. Ini adalah keupayaan badan untuk melepaskannya daripada bahan buangan, ia adalah bahan sisa ini yang menyebabkan keradangan dan kesakitan. Peningkatan saliran limfa badan mendorong pengurangan dalam kesakitan. Contoh saya yang terbaik ialah apabila kita tidur malam, kita meletakkan masih. Akibatnya peredaran dan limfa perparitan kami melambatkan. jika anda mempunyai masalah kesihatan di dalam badan keradangan tempatan di kawasan yang memperlahankan dan kami bangun di sengit perasaan pagi dan sakit. Jika anda mempunyai masalah kronik seperti kawasan pinggul, kesakitan yang sebenarnya akan membangunkan anda di tengah-tengah malam. Itulah cara orang yang menggunakan mendasari magnet sambutan hangat mengenai bagaimana mereka telah pernah tidur dengan baik.
Produk magnet untuk membantu melegakan kesakitan
Terdapat dengan banyaknya produk magnet kerana ada penyakit. Bantal magnet dan mendasari masa malam dan sokongan magnet untuk dipakai masa sehari. Sokongan adalah kawasan khusus untuk merawat kawasan tertentu (bunyi seperti twister lidah). Saya selalu mencadangkan anda bercakap dengan pakar dalam bidang terapi magnet untuk melihat mana produk paling sesuai dengan keperluan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar