Senin, 09 November 2015

Asma Menyembuhkan Herba Yang Anda Perlu Tahu

Asma Menyembuhkan Herba Yang Anda Perlu Tahu

Penawar herba telah semakin popular pada masa lalu baru-baru ini. Ramai orang yang mula percaya dalam tumbuh-tumbuhan sebagai sumber ubat-ubatan yang boleh menyembuhkan yang paling kompleks penyakit. Kepercayaan secara tiba-tiba dalam herba telah dibawa oleh dunia sains yang meluluskan mereka sebagai ubat yang benar-benar boleh dipercayai. Mereka telah diisytiharkan sesuai untuk dimakan dan telah dilihat kadang-kadang bekerja lebih baik daripada ubat-ubatan sintetik.

Asma adalah salah satu penyakit yang boleh dirawat dengan menggunakan herba. Ia gejala batuk, berdehit, kesukaran, sakit dada, sesak nafas dan sesak bernafas. Ia juga dinasihatkan bahawa anda melawat doktor bagi membuktikan bahawa anda sebenarnya mengalami penyakit ini sebelum anda membuat keputusan untuk mengambil mana-mana herba atau ubat-ubatan. Nombor-nombor ubat-ubatan sintetik yang boleh digunakan untuk menyembuhkan penyakit ini adalah banyak. Ia termasuk steroid, bronkodilator dan banyak lagi. Masalah utama dengan ubat-ubatan ini adalah bahawa mereka menyebabkan banyak kesan sampingan dan benar-benar mahal.

Pilihan terbaik adalah dengan menggunakan ubat herba untuk mempunyai penyakit yang dirawat. Mereka telah digunakan selama beratus-ratus tahun. Berikut adalah beberapa fakta yang anda perlu tahu tentang penawar asma herba.

Penawar paling popular di alam semula jadi herba adalah likuoris. Herba ini berfungsi sebagai anti-radang, antihistamin, antioksidan dan ekspektoran. Ia didapati dalam pelbagai bentuk. Bentuk-bentuk termasuk serbuk, kapsul, bentuk cecair dan tablet. Satu lagi herba yang digunakan t merawat penyakit ini adalah nettles rasa pedih. Tujuan utama mereka bagi orang-orang yang telah mendapat asma adalah untuk membuka saluran udara. Ia juga sangat mudah untuk mengambil kerana semua yang anda perlu lakukan adalah untuk menambah mereka ke teh atau jus.

Satu lagi herba yang kita boleh gunakan adalah biloba ginkgo. Herba ini telah terkenal dengan kekuatannya dalam meningkatkan ingatan. Bagi pesakit asma ia berfungsi dengan baik sebagai anti-radang dan antihistamin. Kuasa ini adalah apa yang membuat ubat ini untuk digunakan sebagai herba untuk mengubati asma.

Satu lagi herba yang boleh digunakan untuk menyembuhkan asma adalah cili merah. Fungsi ini bermain herba tertentu termasuk perangsang, ekspektoran, antihistamin, ekspektoran dan antispasmodic. Herba juga membantu meningkatkan peredaran darah dalam badan. Herba ini boleh diambil di dalam pelbagai bentuk dan mereka termasuk kering, mentah, kapsul dan bentuk serbuk.

Kunyit juga boleh digunakan untuk mengubati asma. Ia digunakan sebagai bronkodilator. Kunyit boleh menghirup, diambil secara berwarna atau ditambah cawan air suam. Satu lagi herba yang boleh digunakan untuk menyembuhkan asma adalah daun pasli. Herba ini tidak boleh diambil oleh wanita yang sedang menunggu kerana ia mempunyai kesan sampingan yang serius. Herba ini berfungsi sebagai ekspektoran yang sangat baik.

Herba terakhir yang boleh digunakan sebagai ubat untuk asma adalah minyak mullein. Herba ini bekerja kuat untuk melawan sebarang kesesakan pernafasan.

Herba yang di atas adalah yang terbaik dalam merawat asma. Jika anda mempunyai penyakit yang anda boleh pergi ke hadapan dan cuba mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar