Senin, 09 November 2015

Satu Kajian Be Young Minyak Essential

Satu Kajian Be Young Minyak Essential

Be Young Minyak Essential adalah salah satu daripada beratus-ratus syarikat yang berbeza dalam industri minyak pati yang semakin meningkat. Dalam pasaran yang semakin berkembang ini, tuntutan daripada 100% tulen, semula jadi, organik dan terapeutik dilihat pada label botol, laman web dan kesusasteraan syarikat. Jenama yang adalah yang terbaik? Ia semua bergantung kepada apa keperluan anda.

Be Young Essential eo ini semakin reputasi untuk kesucian mereka dan faedah terapeutik, tetapi mereka mungkin tidak menjadi pilihan yang terbaik untuk semua orang.

E.O.B.B.D. Ujian
E.O.B.B.D. bermaksud minyak pati botani dan biokimia Tetap. Ia adalah satu standard kualiti yang memantau bagaimana minyak yang ditanam, diekstrak dan dihasilkan, termasuk analisis kimia. Walaupun E.O.B.B.D. ujian adalah satu standard yang ketat kualiti, ia adalah mahal dan boleh menaikkan harga produk. Walaupun tahap ini ujian bermanfaat untuk kegunaan terapeutik, ia mungkin kurang penting bagi minyak wangi dan kegunaan kosmetik.

Gred terapeutik
Minyak pati yang dibuat untuk kegunaan yang berbeza. Kegunaan terapeutik menyokong keupayaan badan untuk menyembuhkan, memperbaharui dan menangkis penyakit dan memerlukan yang paling tinggi kualiti, keberkesanan dan kesucian untuk manfaat yang paling.
Menjadi tumpuan muda adalah khusus untuk pasaran terapi dan perubatan. Untuk mencapai matlamat ini, syarikat itu menggunakan diiktiraf organik dan liar sumber direka jika boleh. Syarikat itu mengesahkan keadaan yang semakin meningkat, kesihatan tanah dan kaedah penyulingan untuk memastikan potensi terapeutik yang tertinggi. Ini perhatian kepada perincian membantu ini untuk memastikan bahan tambahan, pelarut sisa, campur palsu, racun perosak dan kekotoran lain tidak hadir.

Ketulenan: Dua bermata pedang?
Istilah '100% tulen' adalah popular dan terdapat pada pelbagai label. Walau bagaimanapun, 'tulen' boleh memohon untuk produk dicairkan sehingga 49% dalam pangkalan atau pembawa, dengan adalah perkara biasa bagi banyak produk. Oleh kerana minyak boleh digunakan dalam pelbagai cara, membeli mereka had pra-dicairkan bagaimana produk itu boleh digunakan. Malah bagi minyak yang biasanya dicairkan, Be Young membekalkan produk mereka pada kekuatan penuh, memberikan tahap yang ditambah kawalan kepada pengguna akhir. Ini juga memberi nilai lebih sebagai anda mendapatkan minyak lebih daripada produk yang dicairkan.

Walaupun 100% minyak tulen membolehkan lebih banyak kawalan, terdapat kelemahan. Sesetengah aplikasi minyak bekerja terbaik apabila dicairkan dan pelanggan perlu melakukan pencairan itu sendiri. Beberapa minyak, termasuk oregano, boleh menjadi sangat merengsa kulit apabila dicairkan dan hampir selalu dijual dicairkan. Minyak seperti memerlukan penjagaan dan pengetahuan ditambah untuk menggunakannya dengan selamat apabila tulen.

A View Bertentangan pada Campuran
Menggabungkan biasanya dilakukan untuk mencapai aroma atau sejambak yang dikehendaki. Kaedah yang biasa pengadunan minyak terapeutik adalah berdasarkan kesan perubatan yang menggabungkan ciri-ciri perubatan diingini pelbagai minyak. Berbeza dengan kebanyakan syarikat, Be Young Minyak Essential digubal berdasarkan kekerapan dan juzuk kandungan. Minyak pati frekuensi MHz yang sama boleh memberikan kesan bertenaga pelengkap apabila dicampur. Menggabungkan berdasarkan kandungan konstituen membuat campuran yang lebih seimbang dan secara perubatan disasarkan.

Harga berubah-ubah dan Ketersediaan
Kebanyakan syarikat dalam industri mendapatkan minyak mereka dari broker komoditi besar menggunakan pelbagai sumber untuk mengekalkan inventori yang konsisten. Hal ini membuat harga yang lebih rendah dan lebih konsisten dan mengekalkan ketersediaan produk yang lebih baik. Sebaliknya, Be muda mendapat minyak dari kecil, pilih ladang yang berkualiti tinggi di mana cuaca dan iklim banyak boleh menjejaskan saiz tanaman dari tahun ke tahun. Ini bermakna harga produk mereka boleh berubah-ubah dari tahun ke tahun dan ia biasanya lebih tinggi daripada minyak besar-besaran. Dengan adanya beberapa produk boleh ditangguhkan atau kehabisan stok dari semasa ke semasa sebagaimana yang berkualiti akan diberi keutamaan berbanding inventori.

Apa Adakah Terbaik Untuk Anda?
Dengan pilihan yang ada, adalah lebih baik untuk melakukan penyelidikan anda sebelum membeli minyak pati. Dengan jelas mengenal pasti dan memahami keperluan anda dan mencari sumber terbaik untuk dipadankan. Jika anda memerlukan mujarab, ketulenan yang tinggi, produk terapeutik dan sanggup membayar lebih sedikit untuk kualiti yang lebih tinggi, maka Jadilah Minyak Muda Essential adalah pilihan yang sangat baik dengan campuran yang berbeza dan faedah ujian kualiti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar