Senin, 09 November 2015

Pencegahan Cold Asli

Pencegahan Cold Asli

Bagaimana anda mencegah selesema? Kita mesti kembali kepada gaya hidup yang sihat, maka ada orang jatuh sakit di sekeliling kita, dan tidak pernah mempunyai pancaran sakit tekak atau sniffle selama bertahun-tahun.

Sekarang, bagaimana ianya berlaku? Kita menjadi sangat komited kepada gaya hidup setiap hari. Menjadi vegan atau vegetarian, seperti yang ditunjukkan dalam "The China Study" oleh Colin Campbell boleh menjadi sangat pencegahan. Ini adalah, diet yang lebih ringan lebih bersih.

Kita perlu juga pastikan saluran usus yang bersih; bahawa tidak ada barangan lama melepak yang sepatutnya dihapuskan. Untuk membantu dengan ini, termasuk flaxseed tanah dalam diet harian anda, jadi tidak semulajadi, serat penyembuhan melalui sistem anda, bersama-sama dengan salad mentah dan sayur-sayuran segar. Seperti yang kita masuk ke dalam gaya hidup yang lebih sihat sistem penghapusan kami bermula bekerja lebih baik, dan kami membersihkan tahun bahan buangan terkumpul yang merupakan sebahagian daripada punca penyakit.

Kami mahu mempunyai mekanisme yang bersih supaya sel-sel, organ-organ, hati, paru-paru, buah pinggang, organ-organ penghapusan, usus besar dan usus kecil, beroperasi dengan baik, dan mempunyai peluang untuk membersihkan setiap hari. Seperti yang kita semua tahu "kebersihan bersebelahan dengan ketuhanan," betul? Satu lagi tabiat pembersihan asas yang besar adalah untuk bangun pada waktu pagi, dan mempunyai satu liter air panas atau teh, tanpa gula, dengan pilihan jus lemon sedikit di dalamnya. Ini akan membantu mencuci buah pinggang dan hati, dan memulakan hari dengan sistem lampu bersih, yang membolehkan badan untuk lebih berupaya untuk melawan penyakit dan penyakit.

Nikmati hitam, hijau atau putih teh, sehingga satu liter teh pada waktu pagi. (Tetapi sudah tentu anda pasti perlu tinggal berhampiran bilik air selepas itu). Jadi ini membantu dengan curahan sistem. Tidak makan di antara waktu makan juga sangat penting, tiga kali sehari. Tiga hidangan kecil sederhana bersaiz dan tiada apa yang di antara, apa-apa untuk 12 jam pada waktu malam. Ini membantu menghilangkan keradangan daripada sistem kami. Jadi sistem tidak jengkel sepanjang masa, ia mengambil makanan; ia semakin masa untuk berehat dan menghapuskan pembaziran. Semua ini adalah benar-benar kunci penting untuk mencegah selesema.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar