Senin, 09 November 2015

Cara-cara untuk Bulk Up Fast

Cara-cara untuk Bulk Up Fast

Anda akan memerlukan semangat komitmen jika anda sedang berusaha mencari cara untuk sebahagian besar sehingga cepat. Anda perlu menyemak berapa banyak kalori yang anda ambil dalam, kerana kalori diperlukan pada otot anda. Kalori membantu seluruh badan untuk tenaga.

Pembelajaran jumlah kalori yang anda patut makan bergantung kepada membina dan berat badan anda, dengan menggunakan berat badan anda dan mendarabkannya untuk menentukan kiraan kalori yang betul untuk badan anda, setiap hari.

Berikut adalah beberapa kaedah terbaik untuk bagaimana untuk pukal dengan cepat.

Anda akan mahu untuk mengangkat berat berat untuk sebahagian besar sehingga, tetapi anda akan mahu lakukan dengan hati-hati, untuk mengelakkan kecederaan. Selepas anda mengambil kalori, anda akan mempunyai tenaga yang diperlukan untuk mengangkat berat yang lebih besar. Ia adalah penting bahawa anda menggunakan teknik yang betul dan membentuk untuk mempunyai keputusan yang baik.

Setiap kali anda menentukan pengambilan kalori betul anda dengan latihan mengangkat betul, meletakkan kira berapa banyak protein anda akan memakan. Anda perlu tahu segala-galanya yang perlu supaya anda akan tahu bagaimana untuk pukal dengan cepat. Dalam menganggarkan protein yang anda akan memerlukan, gunakan ketinggian dan berat badan anda dan juga jenis membangunkan anda. Satu protein banyak lebih diperlukan di dalam badan anda sekiranya anda mempunyai susuk tubuh berotot.

Mendapatkan lebih banyak protein dalam diet anda setiap hari boleh dilakukan melalui makanan atau makanan tambahan, atau kedua-duanya. Tambahan boleh berguna untuk mendapat protein tanpa lemak juga. Makanan tambahan boleh menjimatkan masa, juga, kerana anda tidak akan perlu menyediakan banyak makanan protein tinggi. Jangan bergantung kepada makanan tambahan protein anda juga mahu makan makanan yang sebenar.

Anda akan mendapati tiga komponen utama yang akan membantu anda menunjukkan bagaimana untuk sebahagian besar sehingga cepat. Kimia di bawah pertumbuhan otot anda berada di tempat yang baik untuk bermula. Dalam usaha untuk kawasan ini untuk bekerja Diet yang sesuai adalah satu kemestian. Anda juga perlu bersenam secara sangat biasa - anda tidak boleh sebahagian besar sehingga dengan makanan tambahan sahaja. Pelatih peribadi anda boleh membantu anda pukal dengan cara yang cepat dengan bantuan latihan tertentu. Jangan lupa untuk berehat. Otot anda sebenarnya dibina apabila anda baru pulih daripada senaman.

Dalam pukal sehingga, bermula dengan diet anda, menambah kalori yang anda perlukan untuk mendapatkan hasil yang paling berkesan. Kalori tanpa lemak akan membantu menambah otot dalam badan. Anda akan memerlukan 3500 kalori setiap hari dalam kes anda mempunyai berat kira-kira 200 pound. Mengambil kalori yang baik dan mengelakkan makanan berlemak.

Protein harus ditingkatkan dalam diet anda, juga, untuk bekerja bagaimana untuk sebahagian besar sehingga cepat. Untuk meningkatkan jisim otot dalam badan anda, anda perlu gram dan protein separuh. Seorang atlet yang mempunyai berat kira-kira £ 250 akan mahu sedikit lebih sepuluh auns protein sehari. Pastikan anda mengambil jam protein anda lebih awal daripada kerja anda untuk memastikan bahawa anda dapat menggunakan tenaga yang menyediakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar