Senin, 09 November 2015

Cara Penjagaan Untuk Anak Anda apabila mereka sakit

Cara Penjagaan Untuk Anak Anda apabila mereka sakit

Walaupun perubatan moden telah lega kita daripada penyakit kanak-kanak takut digunakan untuk menimbulkan, ia masih menakutkan apabila seorang daripada anak-anak kita yang sakit, terutama ketika mereka kecil. Sistem imun mereka masih membangun, dan ia adalah sukar untuk menilai bagaimana teruk aduan mereka sakit sebenarnya. Berikut enam mata boleh membantu anda menjaga anak anda yang sakit.

1) Hubungi kepada doktor: ini akan membantu menolak jangkitan atau masalah yang serius anak anda mungkin hadapi. Ubat-ubatan boleh membantu mengurangkan kesakitan dan menghilangkan jangkitan, dan mengetahui apa yang anak anda boleh melepaskan banyak kebimbangan. Jika mereka meminta anda untuk membawa anak anda dalam, terutamanya semasa musim selesema, anda mungkin akan diminta untuk menunggu dari para pesakit lain untuk mengelakkan menjangkiti mereka.

2) Batuk jatuh: Semak bahan-bahan daripada mana-mana batuk jatuh anda memberikan kepada kanak-kanak enam dan di bawah. Juzuk kayu putih itu lebih kuat, dan tidak boleh digunakan pada kanak-kanak. Tanya doktor anda mengenai ubat-ubat batuk yang lain. Kanak-kanak dua dan lebih boleh melakukan yang terbaik dengan lima puluh lima puluh campuran madu dan lemon berbanding ubat-ubatan kuat.

3) Demam: Demam tidak sentiasa satu perkara yang buruk, tetapi mereka boleh mendapatkan buruk pesat dalam kanak-kanak. Jika anak anda mempunyai suhu lebih 100F, hubungi doktor. Anda mungkin perlu melakukan sesuatu untuk mengurangkan ia. Di kaunter ubat mungkin tidak sesuai, bergantung kepada punca, jadi anda mungkin perlu menggunakan air suam atau menggosok alkohol pada kulit untuk membawanya ke bawah.

4) Perubatan: Syarikat-syarikat farmaseutikal bekerja keras untuk mencari jalan sedap untuk membentangkan ubat anak anda. Terdapat kedua-dua pihak kepada isu ini. Yang pertama adalah bahawa mereka tidak sentiasa berjaya dan ia tidak mudah untuk mendapatkan seorang anak untuk menelan sesuatu yang merasa jahat. Saya telah mendapati bahawa rasuah bukan makanan berfungsi keajaiban. Yang lain adalah bahawa mereka boleh membuat rasa ubat yang terlalu baik. Jika itu berlaku, anda akan mempunyai untuk menonton dengan teliti untuk memastikan kanak-kanak tidak menyelinap masuk dan mengambil lebih daripada itu.

5) Kegelisahan: Kami semua berasa resah apabila berbaring sakit dari penyakit, tetapi kanak-kanak tidak tahu apa yang perlu dilakukan dengan sensasi. Terdapat beberapa cara untuk membantu mereka menghadapi. Ibu saya menunjukkan kepada saya bagaimana untuk melakukan ini apabila kita jatuh sakit. Dia mempunyai satu set khas hiburan tenang ... buku-buku mewarna baru, novel dan rakaman cerita ... yang beliau keluarkan apabila kita mendapat resah. Anda juga mungkin mahu mempertimbangkan teh herba. Jangan gunakan mana-mana mereka tanpa berunding dengan doktor anda, tetapi catnip dan chamomile boleh perlahan-lahan santai.

6) Vapor gosok: Itu sering perkara pertama yang kita tarik keluar apabila ada kesesakan dada pada anak-anak kita, tetapi ia boleh menjadi amalan berbahaya jika kanak-kanak itu di bawah dua. Minyak daripada kayu putih dan pudina boleh menyebabkan masalah pernafasan yang serius hanya dengan bau. Anda juga harus mengelak daripada camphor dan menthol atas sebab yang sama.

Seorang kanak-kanak yang sakit tidak mudah untuk berurusan dengan, tetapi dengan tips ini, anda mungkin boleh membawa keselesaan dan mengurangkan kebimbangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar