Senin, 09 November 2015

Batu Buah Pinggang Gejala: Lelaki - Adakah anda Penderitaan Dari Stones buah pinggang?

Batu Buah Pinggang Gejala: Lelaki - Adakah anda Penderitaan Dari Stones buah pinggang?

Dalam artikel ini saya akan memberikan anda nasihat pakar mengenai gejala batu karang pada lelaki. Maklumat ini akan membantu anda mengenal pasti sama ada anda mengalami keadaan ini.

Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin tertanya-tanya apakah tanda-tanda batu karang pada lelaki, ini mungkin keadaan yang paling menyakitkan yang boleh memberi kesan kepada seorang lelaki. Dalam artikel ini saya akan memberikan anda beberapa nasihat pakar mengenai gejala, sebab dan rawatan yang disediakan untuk penyakit ini.

Batu-batu adalah bahan kristal keras yang terbentuk di sekeliling buah pinggang, mereka boleh berbeza dari segi saiz dan diperbuat daripada terutamanya kalsium. Lelaki berumur antara 30 dan 60 adalah yang paling berisiko mendapat keadaan dan berjuta-juta lelaki di seluruh dunia akan mengalami keadaan ini pada satu ketika dalam hidup mereka.

Fungsi utama buah pinggang kita adalah untuk mengeluarkan toksin dan bahan buangan lain daripada badan kita. Walau bagaimanapun kadang-kadang batu-batu menjadi terlalu besar untuk melalui saluran Kencing kami yang bermaksud bahawa mereka tidak dapat dikumuhkan secara semulajadi dari badan kita.

Keadaan ini boleh disebabkan oleh genetik, tidak minum air yang cukup, jangkitan saluran kencing dan juga diet yang mengandungi jumlah yang tinggi kalsium.

Batu-batu buah pinggang gejala pada lelaki termasuk sakit yang kuat di belakang dan kawasan perut. Anda juga mungkin akan mengalami sakit di bahagian sulit anda. Biasanya terdapat juga hadir darah dalam air kencing dan juga demam dan jampi muntah.

Individu biasanya akan mempunyai pilihan pilihan rawatan yang akan termasuk ubat-ubatan, pembedahan atau rawatan semula jadi. Rawatan semula jadi biasanya mempunyai kelebihan menjadi lebih murah dan sudah tentu tidak ada kesan sampingan kepada rawatan semula jadi. Adalah penting untuk ambil perhatian kepada orang-orang juga telah melaporkan kadar kejayaan yang tinggi apabila menggunakan rawatan semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar