Senin, 09 November 2015

Cara semulajadi Hentikan Berpeluh Dengan Item rumah

Cara semulajadi Hentikan Berpeluh Dengan Item rumah

Peluh berlebihan adalah sesuatu yang beberapa orang mengalami dan ia boleh menjadi satu keadaan yang sangat mengganggu. Nama perubatan untuk keadaan ini adalah hiperhidrosis dan ia boleh memberi kesan bahagian-bahagian badan yang banyak seperti kawasan ketiak, tangan, kaki, dan juga muka. Terdapat lebih daripada beberapa strategi yang dilaksanakan untuk menjaga masalah ini pembedahan untuk antiperspirants. Jika anda adalah salah satu daripada ramai orang yang mahu belajar bagaimana untuk berhenti secara semula jadi berpeluh maka artikel ini adalah untuk anda.

Salah satu yang terbaik ubat semula jadi untuk penyakit ini melibatkan minum jus semula jadi seperti jus anggur atau jus tomato. Jus akan membantu mengekalkan suhu badan anda dan menjaga anda daripada terlalu panas, yang membawa kepada peluh berlebihan. Cuba minum segelas penuh anggur atau jus tomato setiap hari untuk mengekalkan suhu badan anda.

Teh herba yang sangat popular dan mereka adalah salah satu ubat semula jadi yang paling berkesan di dunia. Jenis teh herba yang anda perlukan adalah orang-orang dengan pengurangan peluh yang baik seperti bijaksana. Sage akan membantu untuk menenangkan kelenjar peluh ke bawah dan membantu anda kekal kering. Minum kira-kira dua cawan setiap hari, tetapi tidak mendidih bijaksana terlalu lama atau ia akan melepaskan racun ke dalam teh anda.

Akhir sekali, jika anda berminat untuk belajar bagaimana untuk berhenti secara semula jadi berpeluh anda perlu melihat ke cuka. Minum campuran cuka tiga kali setiap hari dengan perut kosong telah terbukti untuk mengurangkan berpeluh dalam masa yang singkat. Untuk membuat campuran ini anda perlu 2 sudu teh madu dan 2 sudu teh cuka. Anda juga boleh menggunakan cuka epal cider di kawasan yang terjejas untuk membantu mengeringkan liang anda keluar.

Dengan ubat rumah yang betul anda tidak perlu kembali kepada suntikan botox atau mesin mahal untuk menghentikan berpeluh. Cuba ubat-ubatan untuk diri sendiri dan melihat bagaimana berkesan mereka bekerja untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar