Senin, 09 November 2015

Mendapatkan Melalui Zaman Gelap Winter

Mendapatkan Melalui Zaman Gelap Winter

Days Gloomy Adakah Pemikiran Gloomy Tidak Sama. Mencari diri anda dalam keadaan sedih fikiran menukar fikiran anda untuk mengubah perasaan suram anda. Berfikir hari anda tidak akan menjadi lebih baik sehingga musim bunga hanya akan menghalang peluang untuk kebahagiaan.

Jangan Wish It Away - hanya ingin bahawa matahari akan keluar dan kemudian anda akan berasa lebih baik hanya tidak praktikal. Gunakan masa ini untuk membuat lebih baik anda mendapatkan beberapa bacaan dilakukan. Mencari diri anda seorang yang lebih baik apabila musim bunga yang sempurna.

Belajar Dari Moods anda - jika anda berasa biru maka badan anda memberitahu anda sesuatu dan anda perlu memberi perhatian. Mengalah dengan keperluan anda yang lampu amaran yang akan mati. Baca tentang seorang pengarang terkenal, seseorang yang hebat sejarah; Seorang lelaki yang telah dipenjarakan di kem tahanan Jerman mendapati semangat untuk pembelajaran membantunya mencari kegembiraan dan keamanan semasa di sana. Ini adalah kelangsungan hidupnya untuk mendapatkan walaupun hari-hari gelap.

Menjadi aktif - dengan hari-hari musim sejuk mencari lebih aktiviti yang boleh dilakukan di luar adalah besar. Pergi menunggang naik kereta Gelongsor dan berjalan-jalan luarnya ia cantik. Spade kaki lima atau menyertai kelas latihan dalaman seperti yoga. Bersenam di rumah adalah juga baik untuk anda, cara ini anda akan memberi kesan yang kurang sekitar dan berasa lebih baik apabila musim bunga hits.

Hati-hati Apa yang Anda Makan! Ketika di musim sejuk kita cenderung untuk makan lebih banyak. Kain anda cenderung untuk mendapatkan yang lebih ketat dan perasaan lebih berat membawa kepada kemurungan. Tekanan juga isu dengan kurang kaitan, menonton apa yang anda masukkan ke dalam diet anda.

Hati-hati Apa yang Anda Minum! Perhatikan apa yang anda minum seperti alkohol cenderung untuk menjadi yang mengangkat atau sensasi kebas. Berhati-hati untuk minum bidge ini benar-benar meningkatkan kemurungan yang bersembunyi itu. Jadi, mengambil minuman sekali-sekala.

Dapatkan Sokongan! Menghabiskan lebih banyak masa dengan rakan-rakan adalah cara yang baik untuk menjaga blues jauh. Perbualan melakukan keajaiban sambil menjaga fikiran kita sibuk dengan rakan-rakan. Kehangatan selesa persahabatan boleh menjaga emosi anda.

Carilah cahaya! Ramai orang mengalami kekurangan cahaya matahari pada hari-hari gelap musim sejuk. Ambil masa untuk keluar pada hari yang cerah dan menikmati cahaya matahari. Menyediakan badan anda dengan vitamin D dari cahaya semula jadi. Hanya berkas dan panas semasa anda menikmati cahaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar