Senin, 09 November 2015

Garis Panduan Mudah Pada Memilih peralatan kecergasan Hak Untuk Anda

Garis Panduan Mudah Pada Memilih peralatan kecergasan Hak Untuk Anda

Ramai yang tidak mempunyai masa untuk memukul gym secara teratur. Jika mereka mahu kekal cergas tanpa meninggalkan rumah mereka, membeli peralatan kecergasan seolah-olah idea yang baik. Terdapat begitu banyak daripada mereka yang dijual hari ini, bahawa memilih yang terbaik boleh mengelirukan. Sebelum membeli-belah untuk satu, membaca untuk mengetahui beberapa petua untuk membantu anda dengan tugas.

Mesin yang berbeza mempunyai fungsi yang berbeza. Apa yang anda perlu lakukan pertama adalah untuk mengetahui apa sebenarnya yang anda hendak keluar dari regimen kecergasan biasa anda. Sesetengah orang ingin langsing manakala yang lain mahu untuk sebahagian besar sehingga. Ada yang mahu meningkatkan fleksibiliti mereka, walaupun ada orang-orang yang ingin meningkatkan kesihatan kardiovaskular mereka. Sebaik sahaja anda tahu apa yang anda benar-benar mahu, ia akan menjadi lebih mudah untuk mengecilkan senarai pilihan.

Secara umumnya, sesuatu yang membolehkan anda untuk senaman bahagian-bahagian badan yang berbeza adalah lebih mahal daripada yang lain yang tidak. Walau bagaimanapun, memandangkan bahawa semua yang anda perlukan adalah sudah dalam satu pembelian, ia kedengaran seperti satu pelaburan yang baik selepas semua. Jika anda mahu senaman penuh badan, kemudian pergi untuk sesuatu yang kompleks dan mahal yang boleh memberikan anda dengan apa-apa.

Tetapi anda juga perlu mengambil kira ruang anda. Biasanya, lebih banyak fungsi sekeping peralatan mempunyai, yang lebih besar itu. Lihat jika ada satu tempat di rumah anda di mana anda boleh memasang pembelian anda. Mujurlah, banyak pengeluar hari ini memahami bahawa ramai orang perlu bersabar dengan kekangan ruang. Ramai daripada persembahan mereka adalah padat atau kali ganda-dapat, yang membolehkan untuk simpanan yang mudah atau mengambil ruang yang lebih kecil apabila tidak digunakan.

Cuba untuk tidak dipujuk dengan janji-janji keterlaluan. Banyak mesin ini mendakwa bahawa anda boleh mempunyai badan yang anda sentiasa bermimpi hanya dengan menggunakan mereka untuk beberapa minit sehari. Akal memainkan peranan penting di sini. Ia mengambil masa beberapa tahun tabiat makan yang buruk dan gaya hidup yang tidak sihat bagi orang-orang lapisan lemak berkumpul di sekitar perut anda. Sudah pasti ia akan mengambil masa lebih daripada hanya beberapa latihan untuk menghilangkan daripada mereka.

Keberkesanan Produk ini tidak bergantung pada siapa yang menyokong teori tersebut. Sesuatu yang anda eying yang diendorskan oleh bintang filem atau atlet. Jika alasan anda sendiri untuk membeli adalah kerana endorser, cuba untuk menimbang semula perkara. Pergi ke dalam talian dan melakukan kajian dan bukannya mendengar apa Pengesah yang hendak dikatakannya.

Jika boleh, kepala keluar ke gimnasium yang terdekat, mencari mesin yang sama dan cuba untuk diri sendiri. Walau bagaimanapun, anda juga boleh memukul kedai memakai pakaian kecergasan biasa anda dan menguji produk teliti. Jika terdapat beberapa jenis latihan yang disediakan, menyemak mereka keluar satu demi satu untuk memastikan anda mendapat yang betul untuk anda.

Selain daripada mengingati keperluan anda ketika mencari peralatan kecergasan, anda juga harus ingat bajet anda. Jika anda mempunyai satu yang terhad, pergi untuk sesuatu yang dengan ciri-ciri yang lebih kecil tetapi masih menyediakan kualiti yang sama senaman. Lihat jika anda boleh hidup tanpa beberapa loceng dan wisel biasa, seperti kipas penyejuk, konsol berkomputer dan lain-lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar