Senin, 09 November 2015

Ketagihan Untuk Karbohidrat Mungkin Boleh Diselesaikan Melalui Pelan Diet Sup

Ketagihan Untuk Karbohidrat Mungkin Boleh Diselesaikan Melalui Pelan Diet Sup

Bagi sesetengah orang, mengurangkan berat badan seolah-olah seperti satu tugas tanpa tenaga dan mungkin seperti saya, anda mungkin tahu seseorang yang makan dan barang-barang mukanya seperti babi tetapi tidak boleh seolah-olah mendapat apa-apa berat badan apa yang pernah jadi. Anda pandang mungkin berfikir bahawa ia adalah satu rahmat untuk mempunyai gen seperti itu, tetapi berhati-hati untuk apa yang anda harapkan. Sememangnya bercakap, apa-apa yang kita makan mesti dibakar oleh badan dan jika seseorang yang hidup gaya hidup yang tidak aktif, makan seperti seorang raja Rom tetapi tidak mendapat apa-apa berat badan, orang itu perlu berjumpa doktor.

Mereka yang mempunyai diabetes jenis 1 adalah orang yang kurus dan kurang berat badan kerana metabolisme mereka atau keupayaan mereka untuk membakar tenaga dari makanan yang mereka makan mempunyai masalah yang serius. The hormon insulin yang penting untuk membakar glukosa dalam aliran darah yang datang dari makanan yang kita makan seolah-olah tidak berfungsi untuk orang-orang dengan diabetes jenis 1. Jadi, tidak kira berapa banyak mereka makan, badan mereka tidak mengambil dalam tenaga dan pemakanan dan melimpah di dalam buah pinggang mereka, oleh itu air kencing manis seseorang kencing manis.

Ini merupakan satu keadaan yang amat sedih, dan ketika orang-orang ini terus tidak mendapat berat badan dengan cara yang tidak baik dan tidak sihat, ada yang seolah-olah menjadi gemuk dalam sekelip mata selepas makan sekeping kecil kek atau pasta. Mereka mungkin mengalami apa yang sesetengah pakar panggilan "ketagihan karbohidrat." Apa yang berlaku di dalam badan adalah, insulin dalam darah adalah masa kini dan berfungsi tetapi tidak dapat berfungsi pada tahap terbaik.

Satu cara tertentu untuk membantu menyelesaikan masalah ini adalah untuk menambah dengan mineral mikro seperti Chromium dan tiada ubat pernah boleh menggantikan proses penyembuhan bahawa mineral boleh lakukan untuk hormon yang berfungsi dalam badan kita. Menurut seorang pakar, hampir setiap penyakit dapat dikesan kepada kekurangan zat makanan daripada mineral tertentu atau vitamin yang diperlukan oleh badan.

Salah satu pendekatan yang baik untuk membantu orang yang lebih berat untuk menurunkan berat badan dan menyembuhkan / ketagihan karbohidrat beliau adalah untuk pergi pada diet diet sup. Terdapat kandungan yang sangat tinggi mineral semulajadi kromium dalam sayur-sayuran berdaun hijau dan sup kubis ditambah dengan satu pelan senaman betul boleh melakukan keajaiban untuk mengurangkan berat badan dan menyembuhkan insulin hampir rosak anda kerana tahun penderaan dari makanan berkanji dan radikal bebas .

Sesungguhnya, pergi pada diet sup adalah mudah dan boleh mendapat keputusan yang luar biasa bagi orang-orang yang bukan sahaja mahu kehilangan yang pound tambahan tetapi secara beransur-ansur sembuh ketagihan kepada karbohidrat yang kemudian boleh menyebabkan kencing manis penuh sesak nafas jika tidak diselesaikan lebih awal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar