Senin, 09 November 2015

Penyelesaian Vaser Untuk ketiak berlebihan Berpeluh

Penyelesaian Vaser Untuk ketiak berlebihan Berpeluh

Pernahkah anda mendapati diri anda bertanya mengapa ia adalah berpeluh yang telah menjadi masalah seperti ini bahawa semua yang anda mahu lakukan adalah entah bagaimana berhenti berpeluh dan memulakan hidup? Jika anda berurusan dengan seperti ini keadaan, terdapat peluang yang baik anda mengalami keadaan yang dikenali sebagai hiperhidrosis. Segi orang biasa itu ia bermakna 'terlalu banyak berpeluh. Masalah ini boleh menjadi begitu teruk bahawa ia boleh mengganggu rutin anda dan kehidupan anda.

Ia adalah selamat untuk mengatakan bahawa kebanyakan orang dalam persekitaran sosial tidak selesa di sekitar seseorang yang berpeluh berlebihan. Jika anda berada dalam pencalonan untuk pekerjaan baru dan bos berpotensi anda ingat sawit berpeluh anda apabila dia berjabat tangan anda - ia boleh menyebabkan kos anda kerja. Walaupun sejak seseorang dan pada masa-masa intim apabila anda hanya ingin berada dekat, berpeluh terlalu banyak boleh menolak orang lain.

Anda boleh melakukan sesuatu lebih-peluh anda. Dengan mengambil langkah pertama, anda akan dapat untuk meneruskan perjalanan.

Apa sebenarnya yang dimaksudkan dengan istilah "hiperhidrosis"? Ini bermakna peluh terlalu banyak. Dan jika anda mengalami keadaan ini, anda perlu belajar bagaimana untuk menangani masalah ini.

Anda boleh melakukan salah satu daripada beberapa perkara yang perlu menangani masalah hiperhidrosis. Perkara pertama yang kebanyakan orang pergi adalah untuk memohon roll over-the-counter pada yang diperbuat daripada aluminium klorida. Paling ringan dan paling benigna pilihan anda, jika ia berfungsi untuk anda, anda berada dalam nasib! Pilihan seterusnya adalah untuk berbincang dengan doktor anda tentang menetapkan yang antiperspirant yang akan menjadi lebih kuat daripada jenis yang kerap didapati. Kedua-dua ini adalah cara yang sangat baik untuk memulakan rawatan anda daripada masalah ini supaya anda boleh berhenti berpeluh cepat dan memulakan hidup tidak lama lagi.

Jika antiperspirants tidak pilihan yang bekerja untuk anda, perkara yang akan datang untuk cuba ialah proses yang disebut iontophoresis, yang melibatkan menggunakan arus elektrik untuk menebalkan lapisan paling luar atau kulit anda dan menghentikan aliran peluh. Semasa lemah dijalankan menggunakan air tetapi seperti mana-mana prosedur yang memerlukan kepakaran seorang pakar, anda benar-benar perlu meneroka klinik di kawasan anda untuk mencari satu dengan banyak pengalaman dan pengetahuan dalam bidang ini.

Apabila di kaunter dan preskripsi, iontophoresis dan ubat-ubatan oral berakhir menjadi kaedah yang tidak berfungsi - kebanyakan orang beralih kepada pembedahan untuk rawatan hiperhidrosis. Doktor biasanya tidak lebih suka untuk mencuba ini melainkan jika anda adalah seorang calon utama untuk prosedur, sudah tentu, kerana tidak mungkin beberapa kesan sampingan yang tidak diingini yang berkaitan dengan pembedahan. Proses ini melibatkan penggunaan peralatan vaser lipo dan kerana ia adalah aspek yang agak tidak diketahui dan dikemaskini amalan kosmetik, anda perlu memastikan untuk mengadakan perbincangan terperinci dengan doktor anda tentang semua yang masuk ke pembedahan vaser lipo, sehingga anda benar-benar bermaklumat.

Tidak kira bagaimana teruk keadaan anda, kemungkinan besar anda tidak akan perlu bimbang tentang masalah lebih-berpeluh lagi. Akhirnya anda boleh berhenti berpeluh dan memulakan hidup hidup anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar