Senin, 09 November 2015

Asli Pembersihan Kolon - 4 Sebab Mengapa Anda Benar-Benar Perlu Adakah ini

Asli Pembersihan Kolon - 4 Sebab Mengapa Anda Benar-Benar Perlu Adakah ini

Kejahilan tidak benar-benar kebahagiaan. Hakikat bahawa anda tidak tahu sesuatu, seperti keadaan sebenar kesihatan anda sendiri tidak akan menyelamatkan anda trauma yang datang dari tidak memberi perhatian kepada kesihatan anda. Pengetahuan bagaimanapun, mempunyai kuasa semula jadi. Ia mampu kita keupayaan untuk membuat perubahan yang akan berlangsung seumur hidup. Pembersihan kolon semula jadi tidak mungkin perbualan makan malam yang baik, tetapi jika kesihatan yang baik anda bergantung kepadanya, anda perlu memberi perhatian yang teliti. Berikut adalah empat (4) sebab mengapa anda perlu mempunyai membersihkan kolon biasa.

1. Mengurangkan Insiden teroksida Lemak yang dan Colon terimpak

Lemak politaktepu akan mengoksidakan dalam perut anda, bergantung kepada diet anda. Ini mempunyai kesan membentuk lemak tengik. Badan kita secara berterusan menghasilkan tahap rendah lemak yang boleh membina dari masa ke masa untuk menyebabkan masalah kesihatan. Walaupun dos yang baik vitamin C boleh membantu, kebanyakan orang tidak semestinya akan mendapat jumlah harian yang disyorkan, dan dari masa ke masa menderita akibat ini. Pembersihan kolon semulajadi akan mengurangkan kadar lemak tengik membina sekali gus membolehkan penyerapan lebih nutrien yang kita benar-benar perlukan.

2. Gentian Larut Akan Membantu Mengurangkan Kolesterol dan Mencegah Serangan Jantung

Biasanya ada dua jenis gentian yang disyorkan untuk kesihatan yang baik kami. Serat tidak larut tidak boleh dihadamkan dan hanya melalui titik bertindih kami. Tetapi ia mempunyai tujuan. Ini bahan dihadamkan membuang sisa mukus dan lain daripada kolon kita kerana ia melalui usus kita. Serat larut di sisi lain dicerna, berakhir dalam aliran darah kita. Ini mempunyai manfaat pembersihan saluran darah, mencegah pengumpulan dalam arteri kami. Persamaan yang mudah adalah bahawa kita perlu kedua-dua jenis serat. Satu program pembersihan kolon yang baik harus merangkumi kedua-dua jenis serat.

3. Colon Asli Produk Pembersihan Bantuan Dalam Proses Penghadaman

Salah satu masalah utama yang kami hadapi secara teratur adalah kejadian lebih-masak makanan yang berlemak, dan tinggi kandungan gula dan kolesterol. Produk detoxing paling tidak dimasak. Enzim adalah dalam makanan mentah kami, tetapi apabila dimasak dengan lebih 118 darjah, ini dipecahkan, dan akhirnya melakukan kita tidak baik sama sekali. Jika kita akan makan kebanyakan makanan kita mentah, kita akan menjadi lebih baik. Oleh kerana kebanyakan orang tidak suka melakukan ini, mengambil makanan mentah dalam bentuk makanan tambahan dengan kapsul pelindung membantu kita untuk mengelakkan rasa pahit tetapi menggalakkan penghadaman yang baik pada masa yang sama.

4. Menggabungkan Probiotik Ke Diet Anda Untuk Memelihara Kesihatan yang Baik

Jika anda mempunyai kolon yang sihat, kemungkinan anda mempunyai lebih daripada 85% bakteria baik dalam usus anda. Probiotik A disebut bakteria baik kerana ia sebenarnya membantu badan anda untuk melawan penyakit dan penyakit. Bakteria ini mesra membantu untuk mengelakkan lebih-penduduk daripada lain-lain jenis bakteria yang boleh menyebabkan penyakit seperti ecoli dan salmonella.

Tidak cukup jelas, untuk membersihkan kolon anda secara tetap, tetapi anda juga perlu mengekalkan tahap yang baik bakteria untuk meningkatkan penghadaman anda, dan mengekalkan kesihatan yang baik. Mengetahui keempat-empat perkara yang boleh memulakan anda ke atas saluran yang betul untuk kesihatan yang optimum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar