Senin, 09 November 2015

Ulcerative Colitis Diet - Makanan Menggabungkan

Ulcerative Colitis Diet - Makanan Menggabungkan

Makanan yang jatuh ke dalam 3 kategori:

Buah-buahan yang boleh dimakan secara berasingan.

Protein (kacang, biji, kacang, daging, ikan, ayam) dan kanji (bijirin, pasta, roti, bijirin, nasi, lobak merah)

Kanji.

Kebanyakan orang boleh makan pelbagai jenis makanan tanpa ia menyebabkan masalah kesihatan tetapi jika anda menderita kemudian "Rasa Besar Tiada Sakit" mungkin jawapannya.

Ramai orang tidak tahu tentang perbezaan antara protein, kanji dan lemak supaya hasilnya selalu mengambil kanji lebih daripada protein, kanji sebagai cenderung untuk menjadi lebih pengisian dan memuaskan.

Menggabungkan protein dan kanji boleh memberi manfaat.

Sherry Brescia Penyelidik Natural Health telah mewujudkan satu kertas putih PERCUMA. Dia tidak pernah mendengar gabungan makanan sehingga dia diberitahu tentang hal itu sambil makan malam. Dia diberitahu bahawa gabungan makanan biasa boleh mengeja masalah kesihatan yang besar, terutamanya bagi orang-orang yang terdedah kepada isu-isu pencernaan. Beliau telah menderita dan telah mencuba segala-galanya, semua ujian, dadah, pil dan nasihat perubatan dan semata-mata secara kebetulan menemui penyelesaian.

Selepas mengikuti diet makanan menggabungkan dia tidak mengalami gejala selepas bertahun-tahun penderitaan.

Beliau menyatakan bahawa tidak lagi adakah dia mengalami masalah penghadaman biasa kekejangan, kembung perut, gas berlebihan, refluks asid atau sembelit.

Beliau berpendapat dengan memakan "Great Rasa No Pain Way" anda boleh mengubah hidup anda selama-lamanya.

Sherry tidak mempunyai kesan sampingan negatif bertahan. Pencernaan dipertingkatkan membuat dia berasa lebih berpuas hati dengan makanan dia. Sejak berikutan rancangan makanan menggabungkan dia tidak pernah menoleh ke belakang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar