Senin, 09 November 2015

Mengapa Rawatan Homeopati untuk Tinnitus Mungkin Penyelesaian Terbaik Anda

Mengapa Rawatan Homeopati untuk Tinnitus Mungkin Penyelesaian Terbaik Anda

Rawatan homeopati untuk tinnitus adalah berkesan, benar-benar selamat, tanpa kesan sampingan dan lembut.

Tinnitus adalah sibuk, nada atau bunyi yang berterusan dan luar biasa yang lain dalam satu atau kedua-dua telinga yang biasanya cenderung untuk membangunkan masa ke masa.

Salah satu daripada sebab-sebab kemungkinan tinnitus adalah penggunaan aspirin. Tiada ubat adalah selamat untuk digunakan atau bebas daripada kesan sampingan dan sejarah penggunaan aspirin menunjukkan ini menjadi tidak terkecuali.

Aspirin pada asalnya dibuat daripada alkaloid terpencil, asid salisilik, dari daun dan kulit kayu pokok willow, tetapi kini ia dibuat secara sintetik. Menggunakan willow asal tidak mempunyai kesan sampingan yang bermasalah yang anda dapat dengan mengasingkan sebahagian daripada sumber semula jadi.

Anda mungkin tidak sedar bahawa makanan keseluruhan adalah jauh lebih sihat daripada makanan yang telah dipisahkan daripada bahagian-bahagian lain sumbernya. Tepung gandum adalah lebih sihat daripada tepung putih. Beras perang adalah lebih sihat daripada beras putih. Dan sebagainya. Badan anda memerlukan SEMUA bahagian untuk mencerna dengan betul.

Ia adalah sama dengan ubat-ubatan. Oleh kerana ubat-ubatan adalah 'salinan' sintetik bahan yang terpencil, mereka boleh mendatangkan mudarat, manakala asal keseluruhan sumber 'dadah' tidak boleh.

Apabila merawat masalah kesihatan dengan homeopati, bukan sahaja adalah punca masalah ini dianggap, dalam kes ini mungkin suatu terlalu sering menggunakan aspirin, tetapi begitu juga adalah tanda-tanda peribadi anda.

Proses ini menganggap anda sebagai seorang individu yang anda berada. Hanya kerana anda mempunyai masalah kesihatan yang sama, tidak bermakna anda adalah sama seperti semua penghidap tinnitus lain.

Sebagai contoh, tinnitus anda mungkin menjadi lebih teruk pada waktu malam, manakala dengan orang lain ia mungkin lebih teruk pada siang hari, pagi, petang atau malam hari.

Tinnitus boleh berlaku dalam salah satu atau kedua-dua telinga. Ia boleh berkembang di dalam satu telinga, kemudian pergi kepada yang lain. Atau ia boleh menjadi lebih teruk pada sebelah telinga. Ia boleh swap dua pihak secara berkala. Mereka juga dapat mengalami perbezaan dalam apa yang membuat tinnitus lebih teruk atau lebih baik. Tidak terdapat satu pola tertentu dalam tinnitus sendiri. Tetapi ada secara peribadi masing-masing berbeza.

Ini adalah kerja-kerja bagaimana homeopati. Dengan mengumpul semua tanda-tanda dan ciri-ciri peribadi anda masalah, dan juga punca jika diketahui, pakar homeopati tiba di ubat yang paling sesuai untuk anda.

Ini bermakna ia adalah sangat tidak mungkin untuk bekerja untuk orang lain dengan masalah yang sama. Tetapi ia juga boleh bekerja untuk seseorang yang sedang mengalami masalah yang sama sekali berbeza, tetapi agak seperti anda dalam gejala peribadi dan watak.

Rawatan homeopati untuk tinnitus memberikan anda prognosis yang terbaik untuk melegakan kekal tanpa penindasan - biasanya dipanggil mengubati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar